galema.reismee.nl

De start

Met wat restgevoelens van een jetlag zit ik nu achter een erg trage computer, wat zijn we toch verwend, midden in een massagesalon in Bangkok. Nog geen klanten, dus erg rustig.

We zijn door Frans en Gemma en, volledig onverwacht, ook door Louis en Jacint, gezellig uitgezwaaid. Daarna hebben we een lange , maar gelukkig, goede reis gehad, helaas niet geslapen, dus totaal verreisd zijn we om 7.30 aangekomen in een stralend helder en superdruk Bangkok met op dat moment reeds 20 graden op de teller. Snel zoveel mogelijk kleding vervangen door superzomerspul, want het was al snel zweten geblazen. We zitten hier in een mooi hotel, vlakbij het centrum. Hoewel dichtbij het centrum, toch ben je veroordeeld tot Metro, tuk of taxi. Dus weer even uitzoeken, hoe dat ook weer gaat, maar ook dat lukt. We raken weer ingeslingerd.

Gistermiddag een prachtige fietstocht gemaakt door o.m. Chinatown, achterbuurten, watergebieden en restanten van oerwoud aan de rand van Bkk. Prachtig en een goed middel om de slaap te trotseren.Vandaag gaan we naar Koh San Road met een Klongboat, waarmee je in no time het centrrum doorklieft. Beter dan een taxi of Metro.

Laurens

Ben benieuwd naar de verhalen. Goede reis!

Reinder en Ine

Beste Loes en Abbo
Prachtig, daar zijn jullie dan toch maar weer in geslaagd, vanuit de kou en mist in de stralende zon. Meteen op de fiets en in de boot. We raken helemaal enthousiast!!! Leuk dat jullie meteen verslag en foto's laten zien. Heerlijk genieten! Super!
Liefs,
Reinder en Ine

joost

Ha pa, ma, leuke fietsen! Kun je die niet importeren? ;-) Zijn jullie al een beetje over de jetlag heen?
Hier alles goed. De week zit er weer op en daar was ik wel aan toe. Ga onderweg naar huis nog even langs marieke en stan om naar de buik te kijken. Fijne reis en ben benieuwd naar de verhalen en foto's. Hebben jullie nog genoeg fotoruimte op deze site? Wij bezoekers kunnen jullie namelijk fotoruimte kado geven...
doeii
joost

Martin en Ellen

Hallo reizigers,
Hardstikke leuk om jullie eerste wederwaardigheden in Thailand te zien, we volgen jullie hoor! Heel veel plezier en martin vraagt of Abbo z'n eerste massage al gehad heeft!
Veel groeten !!

Ida

Vandaag jullie start gelezen en zie dat je (Abbo) meteen al in een massagesalon zit , om je te laten masseren of ben je in zaken?
Er is veel te beleven zo te horen.
En.. wij waren naar het circus, maar dit is wel wat anders denk ik -- ik bedoel de olifanten- nog een tochtje gemaakt?
Tot horens
Lieve groet van Johan en Ida