galema.reismee.nl

Weer thuis

Na een lange dag van reizen naar Bkk, slenteren over Koh San Road, wachten op de luchthaven en ten slotte een verlengde nacht vliegen, kwamen we voldaan op Schiphol aan. Martin, nog maar net hersteld van de griep, verwelkomde ons met een Welcome Home vlag. Hij zorgde voor een comfortabele laatste reisfase naar Goutum.

Daar aangekomen bleek het huis heerlijk verwarmd en stond er een welkomstbloemetje klaar. Zo krijg je er weer zin in. Toen we 's avonds bij Anca en KT ook nog eens vergast werden op een, zes weken lang ontbeerd, glas rode wijn en een bord heerlijke stamppot Andijvie kregen we zo'n gevoel van: we gaan nooit weer weg.

Wel, we zullen zien ...............................!

Loes en Abbo

Merlijn

Welkom thuis :)
Ik heb met plezier jullie reisverslag en foto's gevolgd.

gina

welkom thuis, jammer dat de zon het even laat afweten, maar de grijze lucht is wel herkenbaar voor jullie. Ik ben jullie telefoonnummer helemaal kwijt, dus als ik het weer heb opgezocht bel ik jullie gauw.groetjes Gina

koos@hoozemans@gmail.com

Jullie zien er uit als zondagskinderen en vallen met je neus in het komende voorjaarsweer.
Groetjes

Elfi en Koos

Theo en Ria

Welkom thuis!!! Wat zien jullie er goed uit!!!